Pardavimų administravimo koordinatorė (-ius) Vilniuje
Darbo pobūdis:
- vykdyti pardavimo sutarčių administravimą bei saugojimą;
- rengti dokumentus, susijusius su pardavimo sutarčių vykdymu;
- priimti pirkėjų pirkimo užsakymus;
- rezervuoti atitinkamus naftos produktų kiekius;
- bendradarbiauti su kitais bendrovės padaliniais pardavimo sutarčių vykdymo klausimais.
Reikalavimai:
- aukštasis (verslo vadybos ir/ar techninis) išsilavinimas;
- iniciatyvumas, orientacija į rezultatą;
- prekybos procesų išmanymas;
- žinoti anglų kalbą ir gebėti vartoti profesinėje srityje;
- rusų ir lenkų kalbų mokėjimas – būtų privalumas;
- gebėti dirbti savarankiškai ir komandoje.
Įmonė siūlo:
- mėnesinį darbo užmokestį (bruto) iki 2034 EUR (konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją), kintamąją darbo užmokesčio dalį (iki 10 %);
- platų papildomų naudų paketą:
- nemokamą pervežimą autobusu į darbą / iš darbo (Mažeikiai – Juodeikiai – Mažeikiai);
- gyvybės ir sveikatos draudimus;
- darbdavio mokamas įmokas į darbuotojų pensinio kaupimo fondą;
- papildomas atostogų dienas;
- metinę priemoką, priklausančią nuo bendrovės veiklos rezultatų;
- sporto renginius darbuotojams, kalėdinius, vasaros renginius darbuotojams ir jų šeimos nariams;
- darbuotojų vaikų vasaros poilsio rėmimą;
- vidinės karjeros galimybes ir mokymus;
- nuolaidas degalams ir kitas papildomas naudas.
Siūlomas atlyginimas:
iki 2.034 € per mėn. (prieš mokesčius)
mėnesinis darbo užmokestis (bruto) iki 2034 EUR (konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją), kintamoji darbo užmokesčio dalis (iki 10 %) ir platus papildomų naudų paketas.
Kontaktai
Kontaktinis asmuo:
Taira Jakštienė
El. paštas:
su nuoroda "Pardavimų administravimo koordinatorė (-ius) Vilniuje"