Klientų aptarnavimo specialistas, -ė
Darbo pobūdis:
- Kokybiškas klientų aptarnavimas ir reikiamos informacijos suteikimas telefonu bei elektroniniu būdu;
- Administracinių darbų atlikimas (klientų duomenų suvedimas ir valdymas CRM programoje, dokumentų administravimas, ataskaitų rengimas, kitų panašių užduočių atlikimas);
- Klientų pretenzijų nagrinėjimas;
- Bendradarbiavimas su partneriais, susijusiais su klientų aptarnavimo procesu.
Reikalavimai:
Puikiai tinkate šiam darbui, jei:
- Turite 1- 2 m. patirtį klientų aptarnavimo srityje;
- Puikius rašytinius ir žodinius komunikacijos įgūdžius lietuvių kalba, suprantate ir galite susikalbėti anglų kalba;
- Gebate dirbti su technologijomis, duomenimis ir skaitmeniniais procesais;
- Esate iniciatyvus, imlus/-i naujoms žinioms, ir esate orientuotas/-a į rezultatą;
- Esate komunikabilus/-i, mokate dirbti komandoje, tačiau gebate savarankiškai spręsti patikėtas užduotis;
- Turite aukštąjį išsilavinimą.
Įmonė siūlo:
Siūlome vertingą profesinę patirtį tarptautinėje kompanijoje, profesinio ir asmeninio tobulėjimo, savirealizacijos galimybes ir papildomas naudas.
Kontaktai
Kontaktinis asmuo:
Renata Masionytė
Telefonas:
El. paštas:
Adresas:
K. Donelaičio str.62-320, BLC Business Centre, Kaunas, Lithuania
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.