Gedimų šalinimo specialistas (-ė) telefonu Kaune
Mėgsti bendrauti su žmonėmis? Ieškai įdomaus darbo, kuriame galėtum nuolat tobulėti ir pildyti savo žinių bagažą? Jei taip, gedimų šalinimo specialisto (-ės) telefonu pozicija gali tapti tavo tramplinu į sėkmingą karjerą telekomunikacijų srityje!
Ar esi pasiruošęs (-usi) pokyčiui?
Gedimų šalinimo specialistų tikslas – šalinti interneto, televizijos ir mobiliojo ryšio paslaugų sutrikimus nuotoliniu būdu, o taip pat parduoti paslaugas ir IT įrangą, patarti klientams, konsultuoti juos taip siekiant asmeninių ir komandos pardavimų tikslų. Prisijungus tavęs laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, slenkantis darbo grafikas, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų.
Gal tai tu?
- Nuolat sieki užsibrėžtų tikslų ir nori pirmauti bei būti geriausias (-a);
- Mėgsti bendrauti, spręsti kylančius iššūkius ir ištiesti pagalbos ranką;
- Tiki, kad išmaniosios technologijos praturtina gyvenimą;
- Esi pozityvus (-i) ir net į painiausias situacijas žvelgi su optimizmu.
Tavo patirtis ir įgūdžiai:
- Turi vidurinį išsilavinimą;
- Taisyklingai rašai ir kalbi lietuviškai;
- Darbas kompiuteriu tau paprastas kaip 2X2;
- Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas!
Kodėl verta jungtis prie „Telia“?
- Bazinis atlygis 1300-1500 Eur (neatskaičius mokesčių) + mėnesiniai priedai už pardavimus ir kokybę, kurių vidurkis siekia 400 Eur (neatskaičius mokesčių), o dydis – neribojamas, priklausantis nuo turimų kompetencijų ir pasiektų rezultatų;
- Mokymai tik įsidarbinus;
- Sėkmingai tapus pažangiu naujoku (-e) išmokamas 520 Eur priedas;
- Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
- Nemokamas namų internetas, asmeninis telefonas ir nuolaidos „Telia“ paslaugoms ir prekėms;
- Lanksčios darbo sąlygos;
- Papildomi asmeniniai ir profesinio augimo mokymai;
- Kūrybiška ir jauki darbo aplinka.
Susidomėjai?Net jei dar nesi tikras (-a) dėl savo svajonių profesijos, būtent čia gali atrasti save, įgyti praktinių bei teorinių įgūdžių, užmegzti ryšių ir atrasti draugų. Net 80 proc. mūsų skambučių centro vadovų darbą „Telia“ pradėjo būtent klientų aptarnavimo telefonu srityje. Visiškai nesvarbu, kiek tau metų, ar kokia sukaupta patirtis – naujiems įgūdžiams įgyti laikas yra tinkamas visada. Prisijunk prie vienos didžiausių, profesionaliausių ir draugiškiausių komandų Lietuvoje!
Welcome to Telia - let’s make better happen!