Alliance for Recruitment
Klientų aptarnavimo vadybininkas
2.200 - 3.000 €
Neatskaičius mokesčių
67 Peržiūros
Darbo pobūdis:
- Priimti ir administruoti klientų užklausas, susijusias su pagamintų autobusų eksploatacija, aptarnavimu ir remontu.
- Kartu su įmonės inžineriniu padaliniu operatyviai rengti reikalingą techninę informaciją.
- Organizuoti atsarginių dalių siuntimą klientams ir serviso partneriams visoje Europoje.
- Jei būsite pasirengęs (-usi), ruošti ir mokyti serviso partnerius tinkamai aptarnauti gaminamus autobusus.
Reikalavimai:
- Turite darbo patirties, susijusios su klientų aptarnavimu (darbo patirtis automobilių industrijoje būtų privalumas).
- Esate baigę transporto inžinerijos ar panašią specialybę.
- Puikiai mokate anglų kalbą žodžiu bei raštu (vokiečių kalba ar kitos kalbos būtų privalumas).
- Gebate dirbti neapibrėžtoje ir dinamiškoje aplinkoje, kur kiekviena diena atneš naujus iššūkius.
- Vadovaujatės tomis pačiomis vertybėmis kaip ir mes: ryžtingumu, atvirumu, žingeidumu, ir atsakingumu.
- Mes tikime, kad mus sieja ta pati profesionalaus domėjimosi sritis, abipusė pagarba ir viena aistra – automobiliai.
Įmonė siūlo:
- Įdomius iššūkius ambicingoje komandoje, galimybes prisidėti prie įmonės augimo.
- Augti pačiam kaip profesionalui bei asmenybei, dalyvauti įvairiuose mokymuose.
- Keliones į užsienio šalis siekiant geriau pažinti tarptautinius partnerius ir klientus.
- Metinę premiją, priklausančią nuo įmonės finansinių rezultatų (pagal šiuo metu galiojančią įmonės politiką, iki pusantro mėnesio darbo užmokesčio dydžio).
- Papildomas naudas pagal galiojančią įmonės politiką.
Kontaktai
Kontaktinis asmuo:
Dovydas Balvičius
Telefonas:
El. paštas:
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Susijusios darbo sritys:
Alliance for Recruitment
Jums taip pat gali būti įdomu