KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS KOORDINATORĖ (-IUS)
Ar nori tapti „Energijos skirstymo operatorius“ dalimi?
Šiuo metu ieškome naujos (-o) kolegės (-os), kuri (-is) prisijungtų prie mūsų klientų patirties valdymo komandos ir padėtų mums rūpintis klientų aptarnavimo kokybe kuriant, diegiant ir vedant mokymus pagal geriausias klientų aptarnavimo praktikas. Manai, mums pakeliui? Tuomet laukiame Tavęs savo komandoje!
Take YOUR part in #EnergySmart!
Prisidėsi prie žalios ir saugios energetikos ekosistemos kūrimo:
- Užtikrinant aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę, integruojant geriausias praktikas ir naujoves, pasitelkiant analitinius įrankius bei dirbtinio intelekto sprendimus – siekiant optimizuoti procesus ir kurti efektyvesnę, kliento poreikiams pritaikytą patirtį.
- Analizuojant klientų elgseną ir keliones („customer journey“) nuo pirmojo kontakto iki paslaugos gavimo, identifikuojant svarbiausius sąlyčio taškus bei tobulinimo galimybes, siekiant dar labiau pritaikyti paslaugas kliento poreikiams.
- Organizuojant klientų apklausas, analizuojant rezultatus, segmentuojant duomenis pagal skirtingas klientų grupes bei pateikiant pagrįstas rekomendacijas, kaip pagerinti kiekvieno kliento patirtį.
- Vertinant ir tobulinant klientų aptarnaujančių darbuotojų aptarnavimo kokybę (telefonu, el. paštu ir kitomis priemonėmis), sistemingai teikiant grįžtamąjį ryšį bei siūlymus, pagrįstus analitiniais duomenimis.
- Prisidedant prie strateginių sprendimų priėmimo, remiantis analitiniais duomenimis ir naujais rinkos įžvalgomis, kurie prisideda prie ilgalaikių klientų patirties gerinimo tikslų.
- Bendradarbiaujant su temų ekspertais, užtikrinant, kad „Confluence“ turinys būtų tikslus, aktualus ir pritaikytas esamiems klientų poreikiams.
- Kuriant ir tobulinant klientų aptarnavimo mokymus, siekiant integruoti duomenimis pagrįstus ir praktiniais pavyzdžiais papildytus mokymų modulius. Taip pat kuriant įtraukiančias mokymo medžiagas, skirtas realių situacijų modeliavimui.
Šiai pozicijai svarbu:
- Aukštasis išsilavinimas, privalumas – analitikos, rinkodaros ar klientų aptarnavimo kokybės srityse.
- Ne mažesnė nei 2 metų patirtis koordinuojant klientų aptarnavimo veiklą, kokybės valdymą ir analitikos sprendimus.
- Patirtis analizuojant klientų duomenis bei rengiant įžvalgas, remiantis apklausų rezultatais bei segmentuojant klientų bazę pagal jų poreikius.
- Gebėjimas spręsti kompleksines situacijas ir pateikti duomenimis pagrįstus pasiūlymus, orientuojantis į strateginius įmonės tikslus.
- Stipri orientacija į nepriekaištingą kliento patirtį, įgūdžiai braižant ir analizuojant klientų keliones.
- Dirbtinio intelekto sprendimų ir jų pritaikymo supratimas – privalumas.
- Puikios lietuvių kalbos žinios;
- Geri viešojo kalbėjimo įgūdžiai ir patirtis vedant mokymus.
Mainais už tvaresnės ateities kūrimą, mes pažadame:
- Galimybę kasdieniniais darbais kurti vertę Lietuvai;
- Papildomų naudų paketą pasirenkant: pensijų kaupimą, sveikatos draudimą ar kitą naudą iš pasirenkamų naudų sąrašo „MELP“ programėlėje;
- Papildomas apmokamas dienas: sveikatinimuisi, trumpalaikės ligos atveju, savanorystei, už sukauptą darbo stažą;
- Nelaimingų atsitikimų draudimą;
- Hibridinį darbo modelį (3+2) ir lankstų darbo laiko grafiką;
- Dėmesį fizinei ir emocinei sveikatai: gerovės mentorių iniciatyvas ir psichologinę pagalbą, tinklinio ir krepšinio komandas ir kt.
Kviečiame prisijungti prie augančios tarptautinės komandos. Ją sudaro išmaniajai energetikai atsidavę specialistai, kuriuos vienija bendras tikslas – sukurti 100% žalią ir saugią energetikos ekosistemą dabarties ir ateities kartoms. Kiekvieną mūsų žingsnį lydi keturios kertinės vertybės: atsakomybė, partnerystė, atvirumas ir augimas. Jei ir tau jos yra svarbios – lauksime savo komandoje!
Siekdami strateginių tikslų padidinti lyčių balansą „Ignitis grupėje“, pareigų pavadinimus darbo skelbimuose nurodome pirmiausia moteriškos giminės galūne.
Lygių galimybių įsidarbinti principas, kurį taikome visuose įmonės padaliniuose, draudžia diskriminuoti žmones dėl rasės, amžiaus, odos spalvos, lyties, tautybės, fizinės ar psichinės negalios, religinių pažiūrų ar kitų priežasčių, neturinčių poveikio kandidato gebėjimams atlikti darbines pareigas.
Pareigybių grupės pastovios atlyginimo dalies intervalas yra nuo 2022 iki 3033 EUR (neatskaičius mokesčių). Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją. Prie darbo užmokesčio gali būti mokama kintamoji atlygio dalis.