Pardavimo Asistentė (-as)
Darbo pobūdis:
Ji/jis dirbs Baltijos šalių biure Vilniuje ir talkins pardavimo komandai efektyviai bendradarbiauti su Lietuvos, Latvijos, Estijos verslo klientais - ryšio priemonėmis teiks informaciją, priiminės užsakymus ir aptarnaus klientus, koordinuos tiekimus, pardavimo sutarčių realizavimą ir kt., o taip pat bus atsakinga (-as) už biuro administravimą (antrinės pareigos).
Reikalavimai:
- Turi panašaus darbo patirties – pardavimo/logistikos asistento, verslo klientų aptarnavimo, biuro administravimo ar pan.;
- Gerai moki anglų kalbą (darbas su užsienio tiekėjais bei klientais);
- Esi pozityvus, į klientą orientuotas ir komandoje gebantis dirbti žmogus;
- Esi tikslus, analitiškas ir dėmesingas kokybei bei detalėms;
- Turi stiprius problemų sprendimo įgūdžius;
- Gebi dirbti tiek su žmonėmis, tiek ir su informacija;
- Esi atsakingas ir kruopštus, turi gerus laiko valdymo įgūdžius;
- Puikiai dirbi kompiuteriu;
- Turi aukštąjį išsilavinimą.
Įmonė siūlo:
- Plokščią organizacinę struktūrą ir Šiaurės šalių kultūrą, kuri skatina darbuotojus atskleisti savo potencialą;
- Stabilią ir draugišką profesionalią tarptautinę komandą;
- Galimybę dirbti dalinai nuotoliniu būdu arba puikiai įrengtame biure Vilniaus centre;
- Motyvuojančią darbo aplinką ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
- Nuo kompetencijos priklausantį atlygį (2200-2600 € prieš mokesčius) ir nuo darbo rezultatų priklausančią premijų sistemą.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.