|
UAB „Spinter tyrimai“ šalies gyventojų tyrimas dėl darbo paieškos įpročių bei specializuotų darbo paieškos
portalų lankomumo
Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė “Spinter tyrimai” 2008 metų birželio 9 - 24 dienomis atliko
Lietuvos gyventojų tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti šalies gyventojų darbo paieškos įpročius, pasitenkinimą
darbu, informacijos apie naujas darbo vietas šaltinius, internetinių svetainių, pateikiančių informaciją,
susijusią su darbu bei karjera, taip pat darbo skelbimus žinomumą, populiarumą tarp tikslinės grupės atstovų.
Tyrimas parodė, jog:
-
Vertinant darbo paieškos portalų žinomumą, tiek pagal pirmąjį, tiek pagal visus spontaninius
paminėjimus jie rikiuojasi ta pačia seka. Žinomiausias portalas - cv.lt (atitinkamai 6 ir 11 proc.).
Po jo rikiuojasi: Ldb.lt (5 ir 9 proc.), Cvonline.lt (5 ir 8 proc.), Cvbankas.lt (4 ir 7 proc.) ir kt.
-
Vertinant darbo paieškos portalų bendrą žinomumą pagal primintinį sąrašą, geriausia žinomu
įvardintas - cv.lt.
-
Tyrimo dalyviai darbo pirmiausiai ieškotų tinklalapyje cv.lt (8 proc.). Po jo seka: Ldb.lt (7 proc.),
Cvonline (6 proc.), Naujasdarbas.lt (5 proc.).
Pagal visus spontaninius paminėjimus, cv.lt dažniau nurodė 18-25 m., aukščiausio išsimokslinimo,
aukštesnes pajamas turintys respondentai, didmiesčių gyventojai.
Gyventojų buvo klausta: „Kokius darbo paieškos portalus žinote?“
Gyventojų buvo klausta: „Kokiame interneto puslapyje pirmiausiai ieškotumėte darbo?“
Gyventojų buvo klausta: „Kodėl šį puslapį renkatės pirmuoju?“
Atsakymas: „Šio puslapio dėka radau darbą.“
|